joi, 21 iunie 2012

Under the Sun.

Nu voi înțelege niciodată cum după o noapte de somn și un vis frumos, un om se poate trezi obosit. Poate e doar dorința de a continua visul, dar moleșeala care mi-a intrat în oase, mă va ține azi în casă, sigur.
Știu că atunci când voi intra pe mess, N. o să mă invite pe la ea, știu că o voi refuza frumos și mă voi întoarce la lucruri mai importante.
Nu am planuri mari pentru ziua de azi, așa cum sigur ați intuit. Este prea cald pentru orice. Voi ține aerul condiționat deschis toată ziua - apoi mă voi plânge de faimoasa durere de cap - în timp ce voi citi.
Ieri am luat două cărți noi de la bibliotecă. Par destul de interesante, așa că nu le pot ignora într-o zi atât de boring, acum se anunță cea de azi.
Hmm.. lângă mine stă o carte de Eminescu. Asta-mi amintește - again - de tema la română, cu care mă voi delecta vara asta. Mereu mi-a plăcut Eminescu și felul lui de a iubi femeie, ca să nu mai spun de inspirația pe care i-au adus-o aceste. Ideea e că avea un stil aparte de a aprecia ceea ce vedea, de a transforma efemerul în etern și asta.. asta e mai mult decât aș putea cere unui scriitor. 


În final, să aveți o zi frumoasă. Feriți-vă de căldură și.. have fun!


Katy Perry - Hot N Cold