miercuri, 20 iunie 2012

Fake thought.

Pe cât de frumos începe, pe atât de urât se termină. Mereu am fost de acod cu afirmația asta. 
Logica mea - puțină - îmi spune că atunci când unui om îi place ceva nu-și schimbă părerea după cum bate vântul. Decât dacă acele laude și cuvinte frumoase sunt false și folosite numai pentru publicitate. Cu astfel de laude m-am întâlnit eu recent și tot continuă să apară chiar dacă put de la o poștă! Dar nu-i nimic, eu am răbdare ca omul să-și dea arama pe față fără să-l fac eu atent.
Ciudat e că mereu oamenii de genul ăsta sunt cei siguri pe ei, care au impresia că toți au bile lipsă și cele care le au sunt negre, pe când ei, au cu sutele și numai albe. Da, caracteristic zilelor noastre.
Vi se pare că cer prea mult? Că gânditul și analizatul a ceea ce spuneți este peste puterile voastre? Dacă e așa, greșeala mea.


Revenind la ceea ce am vrut să vă spun inițial. 
Îmi place vara. Este un anotimp în care ne părăsesc ploile și frigul nu ne mai oprește să ieșim din casă. Căldura este și ea destul de greu de suportat, dar măcar știm o treabă. Ne coacem fericiți, asta e important până la urmă. Acest pseudo-sentiment ne controlează în perioada asta, poate și temperaturile ridicate sunt de vină, dar hainele din ce în ce mai puține sigur joacă un rol important. 


În concluzie vorbele aruncate aiurea, desconsiderarea și resentimentele nefondate nu-și au locul aici. Sunt de părere că trebuie să facem ce ne mulțumește pe noi, nu ce preferă persoanele din exterior; din simplul motiv că ceilalți nu ne știu interiorul.


Katy Perry - E.T. ft. Kanye West

I`m a legend.