miercuri, 20 iunie 2012

Teenage dream.

Ați simțit vreodată că nu încetați niciodată să vă ascundeți? Dar oricât de mult ați vrea asta tânjiți după atenția oamenilor? Ei bine, eu simt asta în fiecare zi. 
Sunt o singuratică, dar ca majoritatea oamenilor, am momente în care oricât de greu mi-ar veni să cred, am nevoie de cineva lângă mine. Aici vine partea grea. Sunt orgolioasă. Foarte. Și am încercat de multe ori să trec peste orgoliul meu de fier, însă nu prea mi-a ieșit. Așa am ajuns de unde am plecat.
Da, nu înțeleg viața și felul ei de a se juca - mereu - cu ai ei clienți. 
Azi m-am trezit de dimineață, m-am târât până la liceu, unde am dat de aceeași gașcă de netoți care mă înconjoară de doi ani. Încă doi și am scăpat. Gândul ăsta mă face să mă simt mai bine.
Poate o să credeți că sunt mereu în colțul meu întunecat, un fel de tipă emo care nu are niciun prieten sau alt clișeu asemănător. Ei bine, nu sunt. Din contră. Sunt alt clișeu. Sunt cea care îi face pe toți să râdă, cea care mereu trebuie să treacă peste greutăți singură pentru că nu-i place să se plângă. Sunt cea pe care o citești acum. 
Poate e doar o coincidență că ai găsit acest blog, dar sper să nu-ți perzi timpul. Știi.. timpul este destul de important. Mereu prea puțin când ne trebuie, mereu prea mult când îl irosim. Poate asta e regula nr. 1 a vieții; oamenii să fie derutați la fiecare pas pe care-l fac. Sună plauzibil și se leagă - cel puțin când vine vorba de viața mea super interesantă.
Am 17 ani - almost - și nu mi-am găsit încă acel ceva pe care toți îl caută în viață. Așa cum se înțelege de mai sus, sunt all alone. Nu pentru că oamenii au ceva cu mine, pentru că eu am ceva cu ei. Recunoașteți, mulți și-o cer. Rău! Dar, trecând peste asta, ar trebui să-mi scriu pe frunte need boyfriend. Nu pentru că nu mă pot descurca singura - deși.. - ci pentru că hormonilor tare le mai place să se joace. Just saying.
Another reason ar fi că oricâte prietene aș avea, nimic nu se compară cu zâmbetul și îmbrățișarea unui tip. Recunoașteți! 


Well, this is my new blog, where nobody knows me, again. I`ll try to keep it like this. 


Acum stau și ascult MagicFM. Nimic mai bun după altă zi neinteresantă. 
Melodia difuzată acum:


Phil Collins - True Colors 

Destul de potrivită, nu?