sâmbătă, 23 iunie 2012

Cedez...

...nervos! Cum de nimeni nu e niciodată lângă mine atunci când am nevoie?! Cum de nu-mi da nimeni dreptate atunci când tot ce am nevoie să aud este ”o să reușești” ?! Și se mai întreabă de ce adolescenții sunt închiți în ei și sălbatici. Uite din acest minunat motiv, când încearcă să se descarce n-au cui și când găsesc își dau seama că a fost cea mai mare greșeală a vieții lor. 
Deci eu ce ar trebui să fac acum? Să stau singură și să mă uit pe pereți încercând să găsesc o soluție? Da, am spus-o sunt singură, complet singură! Chiar dacă există un grup de ”ei” care sunt lângă mine, tot singură mă simt. Nu sunt acel grup pe care-l vreau eu și da, sunt egoistă, îmi pasă numai de ce vreau eu, nimic mai mult. Nu mai fac prostia să mă implic. Lupt pentru mine și ce vreau eu. Dar sunt seri, ca asta, în care sunt all alone și am nevoie de cineva care să-mi fie prieten și în care să reușesc performanța de a avea încredere. Când o să se întâmple și asta? La facultate? M-am săturat. Zău. Am obosit. 
M-aș duce la ea și i-aș spune ”am mințit”. Cică dacă recunoști că ai greșit o să te simți mai bine. Și dacă nu e așa? Dacă îi spun și de fapt prin asta nu fac decât să o îndepărtez definitv și irevocabil? Pentru că sunt așa de pe lângă situație încât nici nu știe dacă vreau să mă ierte sau numai să-mi mai bat joc de ea puțin. Atât de josnică sunt. Dar asta e, fără oamenii ca mine n-ar exista oamenii buni.
E ciudat că mă întâlnesc cu prietena ei și pare că nimic nu s-a întâmplat. Deși mă așteptam să încerce să spună ceva, să întrebe de ce sau altceva dar să întrebe ceva, pentru că totuși sunt dușmanca celei mai bune prietene a ei. Nu? Dar n-a zis nimic. Și-a pus fața de ”:D” și de atunci tot așa. Zilele astea o să mă întâlnesc cu ea iar și încerc să aduc în discuție subiectul. Văd eu cum deși presimt că tot printr-o minciună. Așa o să fac mereu? Merg din minciună în minciună până mă opresc și am un munte frumos de minciuni unde să-mi fac o casă și s-o dărâm pe mine? :) Just sayin`.


Doamne ce mi s-a luat. Da frate, am greșit. Asta e partea în care conștientizez. Și apoi???


Guns`N`Roses - Sweet Child O`Mine