vineri, 22 iunie 2012

Nu oscilez!

Ce știu sigur de fapt? Sunt o lașă.. sau o leneșă. Niciodată nu m-am putut hotărâ care cuvânt mă definește mai bine. Poate amândouă. Mda, asta arată că nu știu nimic sigur.
Sunt genul de persoană care se inspiră mult din filme, seriale, cărți și alte lucruri care îmi arată o imagine a vieții pe care eu nu o am, dar o vreau. Și mă oftic gândindu-mă că până acum aș fi putut s-o am dacă m-aș fi concentrat de dorințele mele. Dacă mi-aș schimba felul de a gândi, sigur aș ajunge mai departe. Dar așa cum se spune, e ușor de zis și greu de făcut.
Nu prea am reușit să-mi fac niște planuri concrete pentru vacanță. Decât unele lucruri banele, citit, plimbat, uitat la seriale; lucruri oarecum, nesemnificative pentru o adevărată schimbare. Însă vreau să fac o schimbare, vreau ca în septembrie când o să mă întâlnesc cu netoții mei colegi, cineva să observe o schimbare. Așa că vreau să schimb ceva în alimentația mea și în stilul meu de viața. Gen, mai mult sport. Poate așa o să elimin cuvântul ”leneșă”. Nu, nu sunt grasă, dar când vine vorba de siletă sunt.. ”totul sau nimic”. Adică, așa cum văd eu, sigur vedeți și voi diverse domnișoare care au câteva sau mai multe ”câteva” kg în plus. Dar asta nu le oprește să poate un tricou mulat, o fustă scurtă cu vedere la celulită, sau pantaloni scuți cu acelaș scop. Ei bine eu nu pot. Sau sunt slabă, sau nu. Așa că trebuie să mă pun pe făcut sport. Și mi-ar plăcea și o alimentați mai.. îngrijită ca să zic așa.
Hmm.. da, ăsta e un plan pentru vara asta.