joi, 27 decembrie 2012

Nici cadourile nu mai sunt ce-au fost!

După mult timp am revenit. Nu mai am nicio idee despre ce am scris până acum pe blog. Mai devreme am încercat să recitesc, apoi mi-am dat seama că nici nu contează. Dacă vreau să încep să scriu în mod regulat? Poate. Recunosc că sunt multe lucruri pe care nu am unde să le spun (scriu) decât aici, așa că trebuie să mă pun pe treabă! Hmm.. oare cât o să țină starea asta în care simt nevoia să scriu ceva, orice, chiar și lucruri fără sens cu care nu ajung nicăieri - cum arată și postarea asta.

Între timp m-am oprit ca să mai schimb ceva pe blog și anume aspectul. Drăguț, nu?
Anyway, nu-mi place vinul roșu. Nu întrebați de ce pentru că nu am nicio variantă de răspuns, pur și simplu nu-mi place. Dar acum stau cu un pahar lângă mine și din când în când gust câte puțin din licoarea păcătoasă. 

Există câteva bloguri pe care le urmăresc cu drag. Fără „follow” pentru că nu-mi trebuie, îmi amintesc sigură să intru și să citesc care ce a ma scris, fără nicio actualizare. Am văzut plimbându-mă atât pe bloguri cât și pe conturi de Facebook, că există o nouă modă. Cadourile primite de Sf. Nicolae sau de Crăciun, trebuiesc neapărat fotografiate și arătate națiunii pentru că - nu-i așa? - cum poate să doarmă X dacă nu știe ce a primit Y? Dacă Y a primit un iPhone 5 și un laptop de la Apple, în timp ce X s-a mulțumit cu o ciocolată Laura, asta nu e o problemă. Am sau n-am dreptate?

Da, clar suntem pe calea cea bună! :)